And it's a lottery, I can't wait to draw your name.

Felicia | 2011-08-18 | 19:49:17
Idag så har jag träffat Asse och Paula. Har inte varit med dom två sen i juni, skulle jag tro (förutom när jag träffade Asse häromdagen). Det var trevligt. Följde med dom till Hydro för dom ville ha hamburgare.. Och sen gick vi mest runt och satte oss och gungade på skolgården, haha.

Just nu sitter jag och dricker en asgod smoothie som mamma gjorde. Nu ska jag nog dra mig ut i vardagsrummet och kolla om det är något bra på tv, sen ska jag ringa min fina pojkvän och prata med honom, hihi!






▲ KOMMENTARER ▲
▲ IRIS
2011-08-18 | 21:42:10

ooojjj shiiit ditt hår!! dör ge mig det! :D

▲ IRIS
2011-08-18 | 22:21:16

svar: åhh tackartackar :D


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback