'cause a day without you just isn't fair.

Felicia | 2011-08-06 | 11:04:34
Struntade i att jogga igår för att vara lite social och vara med Elin, faktiskt. Har inte träffat henne på hela sommarlovet förutom en liten stund på Sjöbo marknad, så det var roligt! Vi var ute typ hela kvällen, förutom en liten stund då vi satt hemma i hennes nya lägenhet (som är asfin!) och kollade på tv och åt cheddar popcorn och drack cola, hehe.

Så då fick jag gå upp vid nio idag och gå ut och jogga istället. Har hunnit äta frukost nu också och ska fixa mig, så sticker vi ner till badet idag. Ska bättra på brännan ännu bättre! Fast eftersom jag brände mig i ansiktet tidigare i veckan, så har jag börjat fjälla där nu och det är inte vackert alltså..




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback