Caution: police line, you better not cross.

Felicia | 2011-08-21 | 17:48:07
Nu har jag kommit hem från världens finaste Jacob. Det känns väldigt tomt och jag saknar honom redan sjukt mycket, men jag hoppas på att vi ska kunna träffas på tisdag igen, då jag fyller 16 år!

Denna helgen har varit riktigt mysig. Jag har ju fått spendera den med Jacob, men förutom det, så har ju solen varit framme! Både igår och idag. Fast vi har inte direkt varit ute så mycket. Vi har mest suttit på hans rum med godis, coca och stjärnor/hjärtan och krängt, förutom igår när vi var i Lund och firade Simon som fyllde 21! Det har varit riktigt mysiga dagar och det gör ingenting att jag säkerligen har gått upp flera kilo, haha.

När jag var hos Jacob också, så fick jag min födelsedagspresent av honom och.. jag kan fortfarande inte fatta det, typ. Jag har fortfarande ställt in mig på att det inte kommer hända. Jag fick en biljett till The Eastpak Antidote Tour där A Day To Remember kommer att spela och det är ett av mina favoritband! Kan fortfarande inte förstå det.. Och förutom det fick jag världens finaste unicorn! Åh, den är så galet söt!!

Och nu när jag kom hem så fick jag min födelsedagspresent av mamma och det var en kamera! Blev riktigt glad, för min gick ju sönder för ungefär en månad sen, så åh, jag behövde verkligen en ny. Nu ska det bara fixas ett minneskort, sen kan jag börja fota igen!

Hade egentligen planerat att om cirkus en halvtimme åka till malmöfestivalen med Asse och Paula och kolla på Daniel Adams-Ray och Veronica Maggio (som alla andra tänker göra också, har jag märkt, haha). Men det blev inte så, så ikväll kommer jag bara att sitta hemma och försöka sysselsätta mig med annat. Plus att jag börjar gymnasiet imorgon. Men jag är faktiskt inte så nervös som jag trodde att jag skulle vara. Jag har ju Elin med mig på bussen och kommer säkert att ha det varenda morgon, så det är en tröst! Hoppas att det blir bra nu!






▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback