Fly with me through cherry blossom air.

Felicia | 2011-08-08 | 19:20:05
Har suttit inomhus hela dagen idag, för andra dagen i rad. Har kollat lite på Desperate Housewives och målat mina naglar, som ni nog såg i förra inlägget. Om cirkus 40 minuter så är det Lotta på Liseberg på tv, så då ska jag sysselsätta mig med det! Jacobs lillasyster och mamma är där idag för att kolla på Eric Saade, så får väl hålla utkik efter dom, haha. Är väldigt trött också, så ska nog lägga mig rätt tidigt idag, men ska försöka hinna med något mer avsnitt av Desperate Housewives eller en film innan dess!




▲ KOMMENTARER ▲
▲ MisseKung
2011-08-08 | 19:33:16

Hejsan! Kika gärna in på min blogg. Alla som kommenterar ett inlägg på min blogg får en länkning! Ett sätt att garanterat få mer läsare ;) Puss på dej!

▲ MisseKung
2011-08-08 | 19:48:55

Tack detsamma! Varsågod för länkningen ;)

▲ Nathalie Nyrén
2011-08-08 | 20:17:13

Bli DAGENS BLOGG hos mig :D

(Väljer 3 vinnare!!)

Gilla min blogg på facebook och ha större chans att vinna! Lycka till.


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback