Give me a long kiss goodnight and everything will be alright.

Felicia | 2011-08-03 | 19:41:12
Dag två på stranden är nu avklarad. Fick ligga med min klänning över ansiktet så fort jag skulle sola magen eftersom jag brände mig extremt mycket där igår, haha.. Och jag skrev ju för ett tag sen att jag rev upp min axel på en plåtskylt och idag skulle jag inte vara sämre. Jag rev upp baksidan av mitt lår på min solstol denna gången! Vad kommer jag lyckas med nästa gång, haha?

Tänkte faktiskt sticka ut och jogga nu om jag orkar. Efter det ska jag ta en varm, skön dusch och kanske kolla på Skins eller något. Vi får se. Och imorgon blir det bara badet istället för stranden!

Ännu en gammal bild, för det blir så tråkigt här utan bilder..





▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback