I know I'll miss you if I close my eyes.

Felicia | 2011-08-09 | 14:30:03
Regnet verkar vara här för att stanna, vilket inte alls känns särskilt okej. Men trots det drog jag mig ut på en joggingrunda för några timmar sen och efter det blev det en evighetslång, skön dusch. Välbehövd, kan jag säga. Förutom det så kom mormor hit precis efter min dusch och vi har nu fikat på bullar och en tårta, hehe. Men jag klarar inte av smaken av nötter, så det blev knappt någon tårta för mig, men det gör ingenting.
Mamma spontanshoppade lite på internet (igen) för ett tag sen och nu har alla grejer kommit! Två par jeans och ett par rosa shorts till mig och jag är riktigt nöjd, kan jag säga!






▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback