I wanted you to know that I love the way you laugh.

Felicia | 2011-08-29 | 18:07:03
Har nu haft min första riktiga skoldag på gymnasiet, med lektioner! Det var ändå helt okej. Skulle ha idrott på morgonen, men vi hade inte det eftersom det var första gången, så vi satt i ett klassrum och lärde känna varandra och pratade lite om vad vi skulle göra på idrotten och så. Hade också min första ensemblelektion och gehörs- och musikläralektion! Det var faktiskt riktigt kul. Och på gemu fick jag min första läxa, woho! Vi skulle bara fylla i vad noter hette och så, så det var inte direkt svårt. 

Just nu är pappa på föräldramöte där och jag är praktiskt taget ensam hemma, eftersom min lillebror alltid sitter instängd på sitt rum, haha! Om jag inte fastnar i mina asroliga mobilspel (som jag har tack vare Jacob) så kanske jag sätter mig ner och läser en liten stund!

Känner mig gullig när jag kollar i kors med ögonen..





▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback