Let's get this party started.

Felicia | 2011-08-01 | 11:38:49
Hade problem med att sova igår också, så det blev lite fler avsnitt av Skins. Lyckades nog också få tillbaka lite färg igår när jag solade. Jag solade inte särskilt länge, men lite brunare blev jag nog. Har ju hunnit tappa all färg annars, eftersom det nästan bara har regnat ju. Och igår så hämtade vi också upp lillebror i Lund, han stannade kvar hos pappa en vecka till efter jag hade åkt hem. Kul att ha honom hemma igen, faktiskt.

Var ute en stund imorse också, men sprang/gick inte lika mycket idag, eftersom jag hade nageltrång och mamma hade ont i benet. Aj. Men ja, det gick ändå. Har duschat också och nu ska jag städa mitt rum, tror jag. Ligger kläder och väskor över hela golvet.. Så får väl göra det nu medan jag lyssnar på SOAD!





▲ KOMMENTARER ▲
▲ Astrid
2011-08-01 | 22:42:33

SV: Tack finis! :*


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback