Men bara när du inte hör vågar jag säga så.

| 2011-08-18 | 00:18:19
Red Riding Hood var faktiskt en rätt bra film. Den var inte som jag trodde att den skulle vara, men den var bra. Och förutom det så hann jag med en del av filmen "Familj på väg" som gick på sexan för några timmar sen. Och nu har jag hunnit resa tillbaka i tiden och upplevt Dexter's Laboratorium igen. Det är nog ett av de bästa barnprogrammen någonsin, haha!

I detta inlägget ville jag också passa på att rekommendera boken som jag precis har läst ut: The Ruins. Eller som den heter på svenska: Ruinerna. Jacob läste denna när han var i Kroatien och sade direkt när han kom hem att jag var tvungen att läsa den, haha. Och jag ångrar det verkligen inte. Det var en riktigt bra bok och man hade ingen aning om vad som skulle hända i den. Det gick knappt att sluta läsa. Den var riktigt, riktigt spännande och jag är superglad över att Jacob sade att jag skulle läsa den! Jag skulle lätt rekommendera den till alla, haha. 

"När fyra amerikanska backpackers åker på semester i Mexiko är planen tre veckors hålligång och slappande på stranden. Men när en nyfunnen väns bror plötsligt försvinner bestämmer de sig för att hjälpa till i sökandet. Med kurs på en utgrävning från mayatiden beger de sig ut i djungeln... men något går väldigt fel. Det som är tänkt att bli en spännande utflykt förvandlas till en mardröm när ungdomarna inser att något okänt lurar på utgrävningsplatsen."





▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback