Now let's pretend like I'm on the stage.

Felicia | 2011-08-07 | 16:21:06
Det märks verkligen att det är söndag. Har varit inne och gjort precis ingenting hela dagen och det kommer säkert fortsätta så. Det har inte varit fint väder heller, så man har inte kunnat vara ute. Men jag har ändå lyckats sysselsätta mig so far. Kollade på de två sista avsnitten av Skins, så nu måste jag vänta på säsong 6.. Och så har jag (äntligen) kollat på Eclipse! Var väl på tiden att jag såg den, eftersom den fjärde filmen kommer nu i november.

Sitter nu i myskläder och funderar på vad jag ska göra. Funderar på att se en film till, men vet inte om jag orkar. Annars kanske jag läser lite i min bok!



Welcome to South Park!





▲ KOMMENTARER ▲
▲ Astrid
2011-08-07 | 20:25:13

Hm.. nej jag vet faktiskt inte varför det inte syns att du har ändrat i stilmallen. Konstigt konstigt! :O


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback