She's ripping wings off of butterflies.

Felicia | 2011-08-31 | 20:54:07
I skolan idag har jag haft ensemble, gemu och ensemble med körsång. Jag hade sett framemot ensemble med körsång eftersom jag har gått i kör innan och tyckt att det var roligt. Det var riktigt roligt! Jag älskar att sjunga i kör, jag tycker att det låter så häftigt + jag har scenskräck, men i en kör så smälter rösten ihop med andras så det känns inte lika nervöst eller vad man ska säga. Jag vågar sjunga fullt ut och det känns bra!
På tal om sång så lade jag ju ut en cover innan. Hoppas att ni tyckte om den. Det var bara en spontangrej jag gjorde för att.. Jag ville sjunga till min pojkvän. Jag älskar honom.

Just nu dricker jag juice och kollar på family guy, askul. Ska väl fortsätta med det nu och sen gå och lägga mig tidigt, eftersom jag ska gå upp tidigt imorgon igen!

I brist på annat, ännu en dagens outfit bild..
T-shirt - Ullared | Skjorta - Ullared | Jeans - Laredoute






▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback