Sometimes my mind plays tricks on me.

Felicia | 2011-08-15 | 15:12:04
Har varit med Jacob ända sedan i onsdags, för då hade han äntligen kommit hem från Kroatien! Hade ju saknat honom så himla mycket, så bloggen fick komma i andrahand. Men det har hänt en del sen jag bloggade sist.

Jag har ju som sagt varit med Jacob. Vi har haft det supermysigt tillsammans och kollat på några filmer. Vi kollade på The ruins och Hallpass. Riktigt bra filmer faktiskt. Och jag håller på att läsa boken till The ruins just nu, men Jacob berättade att de inte var så jättelika, så jag hoppas att filmen inte har förstört nu! Och så har jag även bytat ut min iPhone mot en Samsung Galaxy S. Och jag är galet nöjd! Borde ha gjort det tidigare.

Änsålänge idag så har jag städat mitt rum och duschat. Inte så mycket mer, haha. Jag tror faktiskt att jag ska läsa vidare i boken nu så att jag får se hur den verkligen är. Bild på min nya frisyr kommer kanske ikväll!




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback