Somliga ljus brinner aldrig ut.

Felicia | 2011-08-02 | 18:16:50
Igår så tänkte jag överraska Jacob lite och åka hem till honom för att säga hejdå en sista gång innan han åker, men ja.. Det gick inte riktigt som planerat. För när jag stod i Lund och väntade på tåget, så visade det sig att han redan var på väg till Lund, haha.. Men det gjorde inte så mycket, för vi hann träffas en liten stund ändå!
Och förutom det, så gick vi hem till mammas bästa vän Mia på kvällen, för hon fyllde år igår! Så då var vi där till ungefär elva på kvällen, sen var jag riktigt trött.

Idag så har hela dagen spenderats på stranden i Ystad. Vi kom hem för kanske en timme sen, skulle jag gissa på. Har nog blivit lite brun nu! Så om vädret fortsätter såhär hela veckan, kommer jag ju nästan ha tillbaka all färg som jag har tappat ..hoppas jag! Ikväll händer nog inget speciellt heller. Ska ta en dusch efter vi har ätit och sen kanske jag kan kolla på någon film!




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback