Step into my world.

Felicia | 2011-08-05 | 17:16:27
Har varit på äventyr på ikea idag med mamma och Mia. Följde först bara med som ett tidfördriv, tänkte att det skulle bli roligare än att bara sitta hemma hela dagen. Men vi hittade faktiskt några saker till mig också! Det blev två nya kuddar, påslakan + örngott och en ny lampa. Är nöjd med det, för jag behövde det verkligen. Så nu har jag bytat kuddar och tagit på det nya påslakanet och städat det som var på mitt golv. Tänkte fortsätta med att rena bland mina mejl också. Orkar inte dra ut på det längre. Har i alla fall gått från 10 000+ till ungefär 8000, så en liten bit har jag väl kommit..?

Ska ut och jogga ikväll också, sålänge det inte börjar regna, annars får vi se vad som händer!

Kass bild tagen med iPhone, men tycker att det blev snyggt..





▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback