The music shatters like guns, guns.

Listor | 2011-08-29 | 21:01:35
Nej, jag har inte aaaalls tråkigt..

100 frågor

1. Fullständigt namn? - Felicia Annika Steén.
2. Ålder? - 16.
3. Vart bor du? - Veberöd.
4. Bor tillsammans med? - Mamma & lillebror.
5. Färg på ditt hus? - Vet inte.. Typ brunt, tror jag.
6. Hus eller lägenhet? - Lägenhet.
7. När är du född? - 23 augusti 1995.
8. Klass? - 1A på rytmus!
9. Vilket år tar du studenten? - 2014.
10. Något jobb? - Nej.
11. När gick du upp i morse? - 07:30 försovarN.
12. När ska du sova? - Om någon timme typ, haha.
13. Duschat idag? - Nej. 
14. Kramat någon idag? - Ja.
15. Pussat någon idag? - Nej.
16. Vad har du ätit idag? - Flingor, ris + gryta, makaroner + köttbullar, heheh.
17. Dagens klädsel? - Jeans och vanlig blå långärmad tröja.
18. Dagens smink? - Eyeliner och mascara!
19. Dagens sötnos? - Min pojkvän är alltid en sötnos, hehe.
20. Dagens roligaste? - Vet inte..
21. Har du många vänner? - Lagom, tycker jag. Men det kan aldrig bli för många!
22. Hur många har du kysst? - Typ tre eller något. YAY.
23. Vem kramade du senast? - Spången, tror jag.
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - Beror på. En - två.
27. Har du pojk-/flickvän? - Ja, det har jag!
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Pappa.
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Jacob!

Favorit:
31. Film? - Hmm.. Hitta Nemo!
32. Låt? - Tokio Hotel - Hilf Mir Fliegen.
33. Mat? - Allt med bernaisesås typ, haha..
34. Dryck? - Coca cola!
35. Färg? - Rosa, hehe.
37. Stad? - Lund, kanske.
38. Land? - Vet inte. SVERIGE!!
39. Ämne i skolan? - Musik!
40. Människa? - Jacob är min lilla favorit.

Senaste:
41. Personen du tänkte på? - Jacob.
42. Personen du kysste? - Jacob.
43. Gången du spydde? - För ungefär ett år sedan.
44. Gången du grät? - I fredags, tror jag.
45. Pizzan du åt? - I torsdags!
46. Gången du var i Göteborg? - Nu i somras. 
47. Gången du var i Stockholm?- 2008.
48. Gången du var full? - Aldrig varit.
49. Gången du var hög? - ^
50. Gången du var kåt? - Är det hela tiden, såklart.

Antingen eller:
51. Svart eller vit? - Beror på. Men svart, tror jag.
52. Hund eller katt? - Mops!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa (med Jacob, tack)
54. Tvspel eller datorspel? - Har mest spelat tvspel..
55. Singel eller upptagen? - Upptagen.
56. Hångla eller ha sex? - Det beror väl på..
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? - Inget av det?
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad.
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Om jag måste välja: big brother.
60. Blont eller svart hår? - Det spelar väl ingen roll.
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Gröna.......
62. Choklad eller lakrits? - Choklad.
63. Göteborg eller Stockholm? - Göteborg.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt.
65. Coca cola eller fanta? - COCA COLA.
66. Pizza eller kebab? - Kebabpizza.
67. Randigt eller prickigt? - Randigt.
68. Älska eller älskas? - Båda, såklart.
69. Leva eller dö? - Leva.

Antal:

70. Personer du älskar? - De är ju några stycken.
71. Personer du hatar? -  Hatar nog ingen, halvt en typ, kanske.
72. Gånger du varit full? - 0.
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - En.
74. Glassar du ätit på en dag? - Inte så många, haha, jag har ingen aning.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Har varit på en om inte malmöfestivalen räknas, haha.
76. Gånger du haft minnesluckor? - Aldrig, tror jag..
77. Gånger du varit hög? - 0.
78. Personer du saknar just nu? - Några stycken.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Many times.

Vem:

80. Vill du kyssa nu? - Jacob!
81. Ska du träffa imorgon? Alla i min klass.
82. Sjöng du senast för? - Mig själv, annars min ensemblegrupp.
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Är aldrig inne på msn..
84. Spelade du tvspel med senast? - Min lillebror.
85. Vill du ta med på resa nu? - Jacob!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Det behåller jag nog för mig själv.
87. Förtjänar att dö? - Ingen.
88. Är söt? - Alla.
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Jacob, igen!

Vad:
90. Gör dig glad? - Min pojkvän, mina vänner, min familj & musik!
91. Gör dig ledsen? - En hel del.
92. Vill du helst göra nu? - Vara med Jacob och sova..
93. Önskar du att du slapp göra? - Vet inte.
94. Vill du ha nu? - OLW hjärtan och min pojkvän.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Önskade mig kamera, pengar och konsertbiljett - fick det, yay!
96. Längtar du till? - Helgen.
97. Tycker du om dina betyg? - Hyfsat.
98. Ångrar du i ditt liv? - Det tar jag inte här.
99. Är det bästa som hänt dig? - Musiken, Jacob, mina vänner och min familj, igen.
100. Hur mycket är klockan? 20:59.




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback