Wouldn't you like to see something strange?

Felicia | 2011-08-22 | 13:14:40
Kom hem för en stund sen och har precis ätit lunch i form av billys chokladpannkakor, hehe. Gymnasiet var inte så hemskt direkt, haha. Vi fick miljontals papper och så blev det en liten rundvisning runt skolan och sen var det dags att åka hem igen. Jag och Elin fick dock vänta på bussen i en halvtimme (och det var verkligen inte varmt ute!), men vi klarade oss hela vägen hem.
Nu ska jag nog bara sätta mig och läsa eller något tills det är dags att åka in till Malmö igen om två timmar. Då ska jag träffa fina Emma!




▲ KOMMENTARER ▲
▲ :)
2011-08-22 | 16:33:42

Vad ska du och emma göra i malmö då ?


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback