Bring mich zurück, bring mich nach Haus

Felicia | 2011-12-12 | 20:09:03
Känner att jag är så satans aktiv här. Jag har bara varit väldigt upptagen denna veckan. Jag har hunnit att få mitt hår målat rosa och orange (markeringspennor)...

Jag har också hunnit med att åka tåg med Hannah och slösat bort pengar på ingenting. Har också tramsat runt med Jacob och varit barnslig som jag vet inte vad + pyntat världens finaste mini-gran samtidigt som mobilen spelar "feliz navidad".

Nu väntar en hög med läxor på mig som jag måste ta mig igenom levande. Imorgon blir det en flytt till Malmö på obestämd tid, men det blir bra. Det var nog allt jag hade att säga just nu, så PEACE.




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback