Merry christmas

Felicia | 2011-12-24 | 23:29:52
Får väl också skriva ett blogginlägg om min jul. Har haft en rätt fin jul med noll julkänsla. Ingen snö, men en mysig dag med min lilla släkt i alla fall. Kollade på kalle anka, öppnade paket och åt julmat - som varje år.
Fick nya hörlurar, en grej att hänga upp foton på, en biobiljett, ett capo till min gitarr och pengar. Jag är nöjdnöjdnöjd. Imorgon drar vi vidare till pappa och firar jul en gång till och sen ska jag ut med min fina pojkvän på mellandagsrean och bli galen!

Nu: Gossip girl, sen sova.




▲ KOMMENTARER ▲
▲ Anonym
2011-12-26 | 22:08:58

Vill du tjäna pengar på din blogg så som jag gör?



Isf gå in här och läs mer:

http://piinkqueen.blogg.se/2011/december/tjana-pengar-pa-din-blogg.html



Du kan tjäna 70kr / läsare, toppen vah?

▲ ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!
2011-12-27 | 01:46:13

Vilka fina julklappar! :)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback