We all want to know how it ends.

Felicia | 2011-12-02 | 17:26:34
Igår färgade jag håret. Lättnad. Slipper nu gå runt med brunful utväxt. Läser en jättebra bok som heter "Här ligger jag och blöder". Har målat ragefaces på mina naglar (trollface, "challenge accepted", "lol", "okay" och "pokerface"). Högerhanden lär förbli omålad.



Idag är jag full med känslor samtidigt som jag känner mig tom. Sitter ensam hemma och halvkollar på lite halvroliga tvprogram. Om cirkus en timme åker jag till Lund och går på 3 minutes to bedtime's spelning (+ infinite dreams). Imorgon kommer mamma hem under dagen. Ska bli skönt att träffa henne hemma för en gångs skull.





▲ KOMMENTARER ▲
▲ ida
2011-12-02 | 17:51:51

felicia ♥


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback