The worst is over now and we can breathe again.

Felicia | 2011-01-04 | 14:31:06


Snart är lovet slut, uhu. Vill inte tillbaka till skolan just nu. Vill inte söka till gymnasium, vill inte gå sista terminen med min klass, vill inte försvinna från min klass sen?! Ah, jag vet att det är typ ett halvår tills dess, men ändå. Tiden kommer att gå fort och sen måste jag börja på gymnasiet utan min klass. Vill inte. :c

Idag har jag inte gjort så mycket änsålänge. Har duschat, städat lite och nu sitter jag och lyssnar på musik och tar det lugnt bara (just nu: Hästpojken – Gitarrer & bas, trummor & hat). När mamma har duschat klart ska vi nog kolla på film eller något, ja, bara ta det lugnt helt enkelt!




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback