Metaltown 2011.

Events | 2011-06-19 | 23:01:17
Hemma från Göteborg och Metaltown. Saknar det redan. Tror nästan jag hade någon otursförbannelse över mig, men det gjorde ingenting, för allting var så jävla grymt ändå! Så jag får väl försöka sammanfatta mina dagar lite.

Torsdag: Efter att jag hade varit fast i Helsingborg en timme så kom jag iväg till Göteborg och när jag väl var framme mötte jag Jacob, hans mamma, hans storebror och Pontus. Dom hade redan ställt sig i kö utanför shock så att vi skulle kunna byta våra biljetter till armband. När det var gjort så tog vi det lugnt tills min pappa hämtade mig. Enda dagen på denna resa då det var faktiskt var soligt!



Fredag: Försov mig, men lyckades ändå komma iväg i tid. Efter en 3,5 km vandring var vi framme vid festivalområdet och klockan var tolv - alltså skulle insläppet börja. Men det var något fel, så insläppet började mycket senare, så vi kom in efter två timmar och missade början av escape the fate. Så jävla synd, hade ändå sett framemot dom mycket.. Aja, resten av dagen bestod av bra band, pepsi och vatten på byxorna och lite annat smått och gott. Tyckte synd om Jacob och Simon som fick vänta i en hel evighet på taxi hem. Dom hann ju knappt sova någonting innan vi skulle iväg igen ju..











Lördag: Försov mig IGEN, men lyckades komma iväg i tid då också. Men fick ändå vänta på Jacob och Simon en timme i Göteborg, men det gjorde ingenting. När vi kom fram var det heller ingen jättekö och vi kom in snabbt. YAY. Regnade hela dagen, men man var så jävla pepp och glad ändå för dom bästa banden spelade ju! Parkway drive och bmth var nog bäst imo. Lite synd dock att Jacob skadade sig under parkway drive, så han hade skitont hela dagen. Men det stoppade inte honom från att ha roligt iallafall. Sjukt värda dagar!















Idag: Tog tåget hem idag. Träffade Jacob, Simon och deras mamma där också, hihi. Tåget var lite försenat pga tekniska fel, men det gjorde ingenting. Rätt skönt att komma hem ändå, så att man kan få sova ut!
Lyckades få med mig en bmth t-shirt också, ehe..





▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback