Just tonight I will stay and we'll throw it all away.

Felicia | 2011-03-02 | 17:44:46
Ska försöka bättra mig på att uppdatera faktiskt. Det kan inte gå tre veckor mellan varje gång jag skriver omg. :(
Under denna tiden har det iallafall varit sportlov, välbehövt! Var hos min pappa i Lilla Edet i princip hela lovet, sen sista helgen var jag med Jacob, hihi. Har inte gjort så mycket faktiskt. Bara sovit typ, haha. Men det kanske behövdes.

Nu har skolan börjat igen, massa läxor och prov.. Inte kul. Och snart är det dags för nästa nationella prov - kemi. Är inte särskilt pepp på det, haha.. Och nu på fredag börjar sista delen av nationella i svenska (för min del). Kan inte terminen gå fortare? Vill ha alla nationella klart och ha sommarlov!

Men nu måste jag återgå till min fysikläxa.. Som ändå inte kommer bli gjord på ett tag, hm. Men nu ska jag tänka positivt; det är snart helg!




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback