Oh, how you became my life.

Felicia | 2011-03-08 | 20:20:43
Sitter och äter en semla just nu. Varför, varför, varför lägger man mandelmassa i semlor? Blir inte gott då ju. /ledsen_chey.

Hade ju studiedag igår som spenderades med Jacob. Han är så otroligt bäst. Vi gjorde inte så mycket. Krängde det sista av vårt godis, drack av cocan och bara hade det mysigt. Mycket mer värt än att bara sitta hemma och plugga, kan jag säga!
Men trots det så hade jag fysikprov idag. Gick väl ändå helt okej, är rätt nöjd med tanke på att jag inte hann plugga så mycket igår, hehe. Gjorde mig ändå välförtjänt av den där semlan, haha!
Och imorgon är det någon temadag (värdegrund) så har ingen vanlig skoldag och slutar en timme tidigare. Superbra ju.

PLUS att solen har börjat komma fram och det börjar bli fint väder och varmt osv. DET GÖR MIG GLAD.
Så därför bjuder jag på en söt bild från sportlovet.





▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback