And the world is turning inside out.

Felicia | 2011-05-03 | 17:23:52
Regnade idag också. Tar det aldrig slut? Iofs så har det ju bara regnat idag och igår, men ändå.. Saknar redan värmen! Förutom det så har inget speciellt alls hänt idag. Peppar inför två nationella på torsdag!!!!! Fast kanske inte. Hur tänkte min engelsklärare när hon satte mitt muntliga nationella samma dag som nationella i matte? Kommer dö. Kul.

Skulle egentligen varit med Asse idag också, men det blev inte så. Såatteh, jag gick hem och städade istället. Känner mig rätt seg så ska nog sätta mig och kolla på en film nu!

Ibland är jag söt..




▲ KOMMENTARER ▲
▲ Josefin Borgman
2011-05-03 | 17:41:43

Sv: aw, sött!:D

Du kanske kan köra You Are My Life med Michael Jackson? Titeln säger rätt mycket, hehe.. Men det är en väldigt fin låt!(: Har inte kollat upp ackorden på den, så jag vet inte hur lätt/svår den är att spela.

▲ Josefin Borgman
2011-05-03 | 19:32:10

Sv: ska du köra den?:D


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback