But now I'm thinking what the hell.

Felicia | 2011-05-07 | 11:58:24
Har precis duschat efter att ha kollat klart på de två första avsnitten av Desperate Housewives. Har bestämt mig för att kolla om ända från början eftersom jag började kolla på det typ de senaste säsongerna. Asbra.

Igår var jag med Jacob i Lund och firade vår 10 månaders dag. Hihi. Vi åt på subway och så stack vi till nova och var där ett tag och sen åt jag glass. Åkte hem halv nio, men det var lite problem, för jag hade egentligen inga pengar kvar på busskortet, men busschauffören var så snäll så han lät mig åka hem iallafall, ehe. När jag kom hem kollade jag lite på Twilight som gick på tv, men inte hela, för jag var rätt trött.

Idag så ska vi göra något med Magnus familj, typ spela minigolf eller bowla eller något annat roligt. Och det är fint väder idag så det kanske blir en glass idag också!




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback