I was blessed with a curse.

Felicia | 2011-05-18 | 19:52:31

Hade vårstafetten idag, som jag berättade om igår. Det gick bättre än jag trodde att det skulle göra, eftersom det gick så kasst förra året, haha. Vi vann av niorna och kom tvåa allt som allt. Det är väl inte särskilt dåligt? Förstår inte vissa som blev sura för det.. Även fast det hade varit rätt kul att vinna allt sista året liksom. Sprang dessutom runt med "9C" i ansiktet, skrivet med en kajalpenna. FINT.

Är ändå hyfsat klar med svenskläxan - SAY WHAT? Det känns bra. Så nu ska jag fan fokusera på resten av mina läxor som är tills på fredag. Och det är inte lite läxor alltså: spanskapjäs, SO förhör, SO inlämning och engelska glosor. LIVET ÄR BRA IBLAND.





▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback