I was born with glitter on my face.

| 2011-05-08 | 16:02:32
Hela dagen har gått åt till att städa, i princip. Men det behövdes. Rensade ut en massa saker jag inte vill ha/behöver längre. Skönt att bli av med lite. Efter det satt vi och åt glass samtidigt som mamma och jag kollade på skolavslutningsklänning samt klänning till balen/lärarmiddagen. Har hittat en till skolavslutningen, men fortfarande ingen till lärarmiddagen. Eller kanske. Vi får se om det blir den.
Nu ska jag faktiskt göra läxa så att jag kan känna att jag har varit riktigt duktig idag, hehe.

Måste bara lägga upp videon här också! För er som inte vet, så är detta min fina pojkvän. Denna låten skrev han till mig när vi hade 10 månader (eller dagen innan). Åååååh, gud vad jag älskar honom. <3





▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback