I'm a nightmare out of control.

Felicia | 2011-05-13 | 16:18:25

Skrev inte igår för att jag var upptagen. Var med Asse och Paula efter skolan hemma hos Paula. Vi åt chokladbollar, kollade klänningar och körde någon typ av sanning och konka, haha. Senare på kvällen stack vi till ku där vi skulle äta en tre rätters middag. Till förrätt någon macka med ägg och lax typ, till huvudrätt fjärilskotletter, klyftpotatis och bernaisesås (<3<3<3<3) och till efterrätt chokladfondue. Asgott iallafall och var så mätt efteråt att jag nästan rullade hem..

Hade ett maxtest idag på idrotten (kondition). Det gick dåligt, men jag sprang iallafall 3 km och det kändes bra, haha. Och efter det så tycker jag nog att förtjänar att tjocka mig på pizza senare!
Och det är ju fredagen den trettonde idag. Mina kompisar har varit med om rätt mycket otur. Har ni?

Har mittbena atm, vet inte varför. Tar nog bort den senare när jag ska duscha.
Men iallafall, på en av bilderna kan man se hur långt mitt hår är nu. Det var ungefär till naveln innan, tror typ 10 cm försvann där..





▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback