I'm still alive, but I'm barely breathing.

Felicia | 2011-05-01 | 18:35:18
Har varit upptagen så har inte kunnat skriva, men nu kommer en update på mina dagar, såatteh.. ah.

I torsdags var jag med Asse och Paula efter skolan. Vi kollade på film, eller ah, vi började kolla på någon komedifilm men Asse och jag var så trötta så vi somnade, HAHAH. Och när Asse hade stuckit hem ville inte Paula och jag fortsätta kolla på den eftersom jag hade missat allt. Så vi satte oss och kollade på Scream 4 istället - dock hann vi inte se klart den heller.. Men det gör ingenting, den var inte läskig ju. :(
Vi hann inte se klart den för vi skulle till ku och äta hamburgare, ehe. Vi spelade också kort, kände mig ändå rätt bra, men i slutet visade det sig att jag hade förlorat...

I fredags var jag ju i Helsingborg hela dagen. Fick gå upp redan kvart i sex på morgonen.. Trodde seriöst att jag skulle dö, men jag överlevde. Tog bussen härifrån tio över sju och senare tåget till Helsingborg. Men Sebbe och Jacob hoppade på tåget i Landskrona, så jag var inte helt ensam hela vägen! Dock fick jag inte vara med dem hela dagen, för vi blev indelade i grupper på Mega Musik och ingen av oss hamnade i samma grupp. Och så fick vi gå runt i de grupperna på olika stationer och testa hur man repar, spelar in och lite annat. Och efter det fick vi lyssna på ettorna och tvåorna som hade en liten "konsert". Det var faktiskt skitkul! När det var slut vid halv tre fick jag och Jacob vänta på tåget i 40 minuter. Men världens roligaste grej hände oss på tåget! Det satt en kille ungefär mittemot oss som lyssnade på musik och satt och "diggade" med hela tiden och så kollade han runt och såg helt tom ut i ögonen, samtidigt som han log jättemycket, haha. Det är rätt svårt att förklara, men det var verkligen sjukt roligt!
På kvällen var jag och Jacob ute och gick en runda. Vi gick till stranden och satt där en stund. Klockan var väl runt nio på kvällen då, så det var jättefint och mysigt. Vi satt där rätt länge och bara satt och pratade. Det mysigaste jag varit med om på ett tag, hehe. På vägen hem gick vi inom hemmakväll och köpte godis och coca!

Igår så gjorde vi inte så mycket, trots att det var valborg! Vi spelade dataspel, duschade och bara tog det lugnt. Och vid sex tiden skulle vi ta bussen hit till Veberöd, men bussen blev 20 minuter försenad, bara för att så mycket folk skulle på! Helt sjukt. På kvällen tog vi det också bara lugnt och åt ostbågar och godis och sånt!

Idag så har vi heller inte gjort så mycket faktiskt. Vi har ju inte kunnat vara ute, eftersom det inte har varit så fint väder - molnigt och det har regnat lite också. Vad hände med det fina sommarvädret?
Vi har iallafall spelat lite PS2, både guitar hero och simpsons the game, haha! Och sen var jag tyvärr tvungen att lämna Jacob vid bussen vid fyra. Usch, saknar honom redan. :(

Underbar helg!






▲ KOMMENTARER ▲
▲ PAJEN
2011-05-01 | 20:16:07

aaaw så gulliga ni är pajis hihi <3

▲ FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo
2011-05-02 | 17:19:11

sv; naw lite sött sagt sådär (a' tack ska du ha (:

▲ celeste
2011-05-02 | 18:17:43

sv; tack så jättemycket! desamma!:D


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback