Just tonight I will stay.

Felicia | 2011-05-22 | 19:04:34
I fredags åkte jag ju till Entré med mamma. Köpte en del fina örhängen + min skolavslutningsklänning. Den är fin och jag är nöjd, hihi.

Igår så var vi först på Antonias konfirmation. Fint. Sedan skyndade jag mig asmycket och gick hem och packade och tog sedan bussen till Jacob. Min fina Jacob. Vi var ute, köpte godis och coca (som vanligt) och kollade på film och hade det mysigt. Blev helt orolig på kvällen att jorden faktiskt skulle gå under, men det gjorde den inte. YAY.

Idag har vi inte gjort särskilt mycket. Bara tagit det lugnt som vi brukar göra på söndagar. Dock började det åska och regna somfan här för någon timme sen.. ASLÄSKIGT.




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback