Länge leve du min vän, du som alltid följt mig hem.

Felicia | 2011-05-11 | 18:34:33
Sitter just nu och lyssnar på Veronica Maggio – Sju sorger. Har aldrig riktigt lyssnat på henne, men några av hennes nya låtar är riktigt mysiga faktiskt. Får mig att tänka på sommaren. Denna sommaren kommer bli mysig!

Gjorde det sista nationella provet idag i matte. Det gick faktiskt riktigt bra, hoppas jag. Det kändes jättebra iallafall - mycket bättre än det vi gjorde förra veckan! Och efter skolan gick jag till frisören och klippte mig. Det blev ändå en bit av håret som åkte av, eftersom det var rätt slitet - RIP. Kommer lägga upp en bild senare. När jag kom hem satte jag mig direkt på balkongen och solade idag också. Tänkte börja jobba lite på solbrännan nu redan innan sommaren, hehe.
Och snart ska vi äta kyckling och vitlöksbröd, åååh. Det är så gott så jag tror jag dör lite. OMNOM.




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback