Lying is your favourite passion.

Felicia | 2011-05-17 | 19:03:53
Har haft en sådär dag. Hade skitont i huvudet imorse, trodde jag skulle dö.
Men jag tror jag överlevde lite för att jag hade musik då och det börjar likna något. Snart vårkonsert ju och jag är jättenervös.. Hoppas att det kommer att gå bra.
Efter skolan stack jag ut och sprang med Asse också, har duschat och ätit kycklingsallad nu också. Gör läxa och ska väl fixa lite fler låtar till mobilen och sånt. Bara ta det lugnt helt enkelt och om två timmar är det Desperate Housewives. Så det verkar bli en bra kväll ändå.

Fast imorgon är det vårstafett. Det gör man från sjuan upp till nian och alla klasser tävlar mot varandra. Man ska dela upp i klassen så att man springer 500 eller 1000 meter. Jag är alldeles för lat för att springa 1000 meter, hehe. Så jag håller mig till 500!

Saknar mitt hår när det såg ut så lite..




▲ KOMMENTARER ▲
▲ PAJEN
2011-05-26 | 16:56:11

ALLTSÅ DÖR. PÅ DEN BILDEN NÄR DU HAR RUFFSIGT HÅR, JÄVLAR TRODDE DET VAR TABBY FÖRST HAHAH.

MEN FIN. <3


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback