Making up for teenage crime.

Felicia | 2011-05-02 | 19:24:48
Dagen har varit bra, trots att jag hade tre timmars NO på förmiddagen. Men två av de timmarna var teknik, så det var lugnt. Behövde börja med det vi håller på med. Låg så långt efter bara för att jag inte gillar teknik. Men nu ska jag anstränga mig, haha! Och efter lunch var det dags för spexfotot. Det var riktigt kul, men lite pinsamt att sjuorna skulle stå och kolla.. Ville stänga ute dem, men neeej, det fick vi inte.. :(
Linn tog flera bilder med sin systemkamera, men hon glömde den i skolan, så kan nog langa några bilder här imorgon iallafall!

Nu har jag precis suttit och prata med finaste Jacob på skype i typ en timme, kunde inte prata mer nu för att han skulle spela in en ny cover (hihih) och sen skulle han ut och jogga. Funderar på att också göra det faktiskt..
Sedan ska jag prata med honom igen och efter det funderar jag på att kolla på någon film. Vet dock inte vilken. Kom gärna med förslag.

Sen fick jag lova Jacob också att försöka spela in en ny cover imorgon, för jag ville inte idag. Sitter ju fortfarande med fjortis-streck i huvudet, hehe..




▲ KOMMENTARER ▲
▲ Josefin Borgman
2011-05-02 | 20:07:44

Sv: Du är otroligt söt!

Vad ska du spela in för cover?:3


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback