She's like suicide, but it feels so right.

Felicia | 2011-05-15 | 20:40:13
Åkte ju till Lund igår för att träffa Jacob. Då åkte vi till Into Music för att kolla på ny elgitarr till honom, men han hittade ingen han tyckte om där, så då åkte vi vidare till Malmö och nu har han fått sin nya älskling - en Gibson Les Paul. Vill också ha en jättehäftig elgitarr..
Efter det så åt vi pizza och hade det trevligt. På kvällen kollade vi såklart på Eurovision Song Contest och jag har aldrig tyckt om Eric Saade så mycket som då, haha! Jag gillar inte Eric Saade egentligen, men jag kunde ju inte låta bli att tycka om honom igår, hehe. Lite stolt också för att han gjorde så att Sverige kom trea!

Idag har vi mest segat och gjort ingenting. Kom hem för typ två timmar sen och har fortfarande inte gjort något speciellt. Men ska nog ta mig en dusch nu och sen kanske kolla vidare på Desperate Housewives så att jag faktiskt kommer någonstans!

Nya låten som kommer gå i repeat nu, asså.




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback