Som hundratusen åsikter som ingen lyssnar på.

My nails | 2011-05-29 | 18:42:55
Firade ju min lillebror idag med ett litet kalas. Vet inte ens vad han fick för presenter, varför är han så hemlighetsfull? HAHA. Vet iallafall att han fick några t-shirts och en tjocktröja. Sen ska han få en bas av mamma också, eftersom han har börjat spela det nu! Så det var nog ändå en rätt lyckad födelsedag för honom. Det enda dåliga var kanske vädret? Vill att det ska bli sådär varmt som det var för några veckor sen.. Vill bli lite brunare, tack.

Är i princip klar med min svenskläxa som jag har tjatat så mycket om också. ASBRA. Gör min fysikläxa som är till imorgon just nu, men sen är det slut med läxor - ÄNTLIGEN! Jag förtjänar sommarlov nu!

Såhär målade jag också mina naglar imorse. Med sådant nagellack som "spricker" eller vad man ska säga. Gillar't.




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback