Stay with me, stay with me.

Felicia | 2011-05-04 | 17:28:41
Det märks att våren är här, jag blir så mycket gladare då. Allting känns mycket bättre.
Så, spelade in en cover när jag kom hem innan. Den lade jag ju upp i ett inlägget innan detta, men ah. Hoppas inte att den var alltför dålig, haha. :(

Är hungrig. Vill ha mat. HAHAH. Mat hade suttit fint nu. Men förutom att äta sedan så ska jag väl ta och göra lite läxa också.. Och peppa inför mina två nationella prov imorgon. Underbart.
Imorgon efter skolan ska jag dessutom vara med Asse och Paula och sedan ska vi till ku, så kommer säkert inte ha tid till att skriva något inlägg imorgon. Kanske sent på kvällen om jag orkar, men jag brukar vara rätt trött när jag kommer hem, så vi får se.
Nu ska jag gå ut i köket och kolla om mamma lagar mat...




▲ KOMMENTARER ▲
▲ MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!
2011-05-04 | 19:21:52

sv: Tack snälla du :D

▲ MATILDA ROSQVIST 14 ÅR
2011-05-04 | 21:08:30

Tack så mycket :D din med!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback