Visst, du kan skratta och låtsas som ingenting.

Felicia | 2011-05-07 | 23:02:45
Ligger i sängen just nu och känner mig seg. Hade nog egentligen kunnat sova nu, men Jacob får mig att lyssna på nyan cat så att jag inte ska somna, HAHAH. Jobbigaste låten som finns, skulle jag tro..

Spelade minigolf idag med Magnus familj, sedan åkte vi hem till hans mamma och satt ute i solen och fikade. Och såklart så åt vi ju glass också! Stannade kvar där rätt länge innan vi åkte hem till Magnus och beställde pizza. När de två minsta hade gått och lagt sig och Johanna hade stuckit iväg, så satt jag, Magnus, mamma och Anton och kollade på "Kvällen är din" tror jag programmet hette. Blir nästan gråtfärdig vid såna program, haha.. Men det var bra!

Imorgon ska jag nog städa och göra läxor hela dagen.. Men om det är fint väder så ska jag nog sitta ute och sola lite också! Men nu ska jag återgå till att lyssna på nyan cat, haha.





▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback