We don't waste no precious time.

Felicia | 2011-05-09 | 20:14:52
Min lillebror kom nästan precis in på mitt rum och sprang fram till mig, petade mig på armen och sade "GUL BIL" HAHAHAHA, dör. Fast iofs, gul-bil-leken är på liv och död liksom!

Sitter just nu och lyssnar på Adrian Lux – Teenage Crime - Radio Edit, underbar låt. Fast har redan lyssnat på den fem gånger på spotify, så får lyssna på youtube. </3
Ska nog sätta mig och göra ännu mer läxa. Kommer sitta och göra denna svenskläxan varenda dag känns det som. Den är evighetslång. Men så fort jag är klar nu (LÄS: ger upp) så ska jag nog sätta mig och fortsätta kolla på Desperate Housewives om inte Jacob känner för att prata eller så.

Det är också bara två dagar kvar tills jag klipper mig - PANIK. Har inte klippt mig sedan augusti och ska klippa bort allt det slitna och jag känner på mig att det kommer bli en hel del.. VILL INTEEEEEEEE.





▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback