I'm just collecting your victims.

Felicia | 2011-11-13 | 20:18:54
Sitter och myser i mammas kofta samtidigt som jag saknar henne. Har precis klippt luggen och duschat. Välbehövt.
Min två dagar med Jacob har varit minst lika mysiga och fina som de brukar vara. Kollade på Yes Man igår på tv och sen ville han kolla på The Grudge 2. Han kollade pyttelite på en miniruta på tv:n med ljudet avstängt och jag låg med ryggen mot tv:n. Hörde att vi är modiga somfan? Idag har vi haft en segsöndag, men lyckades komma iväg till Lund för att äta hos hans farmor och farfar. Mysigt ♥

Min kväll kommer antagligen innehålla Pretty Little Liars och lite bokläsning. Tycker att det låter som en bra avslutning på helgen.





▲ KOMMENTARER ▲
▲ Astrid
2011-11-14 | 07:05:49

sv; åh, tack fina felicia! <3


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback