It's all the same to me

Felicia | 2011-11-15 | 20:09:44
Idag har känts som en bra dag, även fast det kändes som natt när jag satt på bussen hem klockan fyra. Men just nu, så gör det ingenting. Jag lyckas vara glad ändå. Hade tillräckligt med energi över för att leta upp en bild och göra en ny header, som jag har velat ett tag. Ikväll ska jag kolla på desperate housewives, dricka te och läsa. Perfekt höstkväll.

när man får en uppgift att rita sitt drömhus och 4 estetare går loss på kritorna/ paparazzi-sofie fick med kajsa och elin på bild/ anledningen till att det kändes som kväll/natt när jag åkte hem idag/ boken jag läser





▲ KOMMENTARER ▲
▲ Amanda
2011-11-16 | 07:55:52

svar' tack :D detsamma!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback