It's empty in the valley of your heart

Felicia | 2011-11-18 | 16:26:39
Ligger i soffan och lyssnar på den här underbara, fina låten. Kommer att ha lägenheten för mig själv hela helgen ungefär. Lillebror försvinner snart iväg på träning, men fina bästa vän kommer hit lite senare och håller mig sällskap så att jag slipper sitta ensam hela kvällen. Det blir nog en massa prat, skratt, godis och idol skulle jag gissa. Imorgon kommer mitt hjärta hit och lillebror försvinner iväg till Malmö. Då blir det ännu mer prat, skratt, pizza, godis, film och massa mys och annat underbart. Denna helgen kommer bli bra. Men förutom allt det fina har jag också en redovisning att skriva tills på tisdag. Det får komma i andrahand.

Bättre bild på min nya tröja som är så mysig.




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback