Jag minns bara allt det bra

Felicia | 2011-11-20 | 20:05:15




Kramar. Pussar. Pizza. Godis. Coca cola. Chips. Så mycket bättre. Rise of the Planet of the Apes. Skratt. Pussbilder.
Med de orden kanske ni förstår lite grann hur fin min kväll med Jacob var igår. Blev ledsen när han skulle åka hem för några timmar sedan och jag insåg att jag inte träffar honom igen förrän på fredag.

Just nu vill jag...
- Köpa/få mitt objektiv
- Ta fina bilder som väcker känslor
- Fånga lycka och leenden på bild
- Se en jättefin film
- Resa jorden runt med min kamera och min pojkvän
- Gå på en konsert och skrika låttexter tills jag blir hes
Men istället så ska jag...
- Göra läxa som måste bli färdig
- Vara avundsjuk på alla som får göra allt jag inte kan




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback