Never was a girl with a wicked mind

My nails | 2011-11-21 | 21:18:12





▲ KOMMENTARER ▲
▲ M.
2011-11-21 | 22:06:12

Sv: Tack ♥

▲ M.
2011-11-21 | 22:24:32

Sv: Jo, det gör jag tror jag! Har haft flera olika bloggar, så har inte koll på om jag har kopplat denna, men möjligt.



Jag tycker att filmerna inte når samma nivå som böckerna, jag kommer alltid att föredra böckerna, men filmerna blir stegvis bättre. Hade till exempel ganska höga förväntningar på Breaking Dawn och den slog mig med häpnad, och var alltså ännu bättre än jag trott. Men filmerna speglar inte Edward på rätt sätt, man ser inte hur fin han faktiskt är utan det är väldigt jämnt mellan Jacob och Edward, vilket det inte alls är i böckerna. I böckerna förstår man ju varför Bella alltid kommer välja Edward, men inte i filmerna.

Men jag tycker absolut att filmerna är bra, även om böckerna är tusen gånger bättre.

Läser du dem själv?

▲ M.
2011-11-22 | 19:49:55

Sv: Okej! Är dock inte speciellt intresserad av bloglovin' så lär nog inte fixa det än på ett tag ändå, så du får väl helt enkelt minnas mig!



Åh, okej! Den är dock mycket bättre än de tidigare, man ser mer tydligt mellan Edward och Bella och så där, och den är ganska mycket humor i samtidigt som den är sorgsen.. Jag förväntade mig mindre av den!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback