And the flashback starts.

Felicia | 2011-10-11 | 18:42:51
Det här med långa dagar i skolan är nog inte riktigt min grej. Samma sak med hösten/vintern. Tycker egentligen det är alldeles för tidigt att behöva dra på sig en halsduk och vantar på morgonen, men det är det som krävs för att jag ska överleva dagen, ungefär. Plus att jag letar, letar och letar efter ett minneskort till min kamera så att jag kan börja fota igen. Dör mer och mer för varje dag jag inte kan fota. Det har gått alldeles för lång tid, så nu får jag fan fixa det.

Kvällen kommer nu spenderas med läxor (engelska och samhällskunskap) med en kopp te kanske och efter det blir det desperate housewives. Ha en bra kväll, för det kommer jag förhoppningsvis ha.




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback