För kärlek kan vara mer än sånt vi lärde oss.

Felicia | 2011-10-26 | 18:44:54
Hade mitt första prov på gymnasiet idag och min första uppspelning. Nervöst som in i helvete, men jag svimmade inte i alla fall. Ikväll väntar massa plugg till samhällskunskapsprovet imorgon. Och det kommer bli väldigt dåligt med uppdatering till efter helgen i alla fall, sålänge jag inte skriver ett inlägg från mobilen. Imorgon är det dags för Eastpak Antidote Tour (adtr!) och efter det sover jag hos min mormor. På fredag är det halloweenfest och antagligen Jacob hela helgen. I like the sound of that.

Nu ska jag måla om mina naglar, sen dyker jag ner i samhällskunskapsanteckningar och lär mig ännu mer om demokrati och diktatur... Ciao.






▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback