I'd give up forever to touch you.

Felicia | 2011-10-15 | 17:28:03
Jag är fortfarande sjuk. Känns ungefär som om jag kommer vara förkyld resten av året. Att jag hostar nästan hela tiden gör det inte bättre heller, men.. Jag får nog skylla mig själv som inte tar på mig tillräckligt med kläder innan jag går ut haha. På tal om det så var jag på spelning #3 med 3 minutes to bedtime igår! De blir bara bättre och bättre. Stannade kvar där på kulturnatten i Landskrona till klockan tio kanske och då frös jag så mycket så jag skakade haha. När vi kom hem hade jag på mig en tjocktröja, två jackor (fick låna Jacobs ♥), halsduk och vantar!

Idag har jag hunnit med att missa ett tåg när jag skulle hem. Redan då kändes det som att det här inte riktigt är min dag. Men jag kom hem till slut och min tjockis-lördag har redan börjat. Har redan hunnit få i mig godis och en kanelbulle. Äppelpaj och chips väntar på mig hihi. Nu måste jag nog dra igång och städa mitt rum i alla fall, ser hemskt ut. Peace out.






▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback