picknick me öl å bannaner

Felicia | 2011-10-29 | 14:57:31
Hej alla. Jag hörde världens bästa nya låt innan. Den heter "picknick med öl å bannaner" Sjukt bra! Trött_sliten_chey här alltså. Var och tränade igår. Var sjukt oerhört tråkigt. Bra jobbat tjejer! :p Maten i kylskåpet luktar äckligt. Ja.. Vad händer ikväll? Inte mkt, ska typ på safari. Sen efter det så hörde jag att ikväll så är det exakt 4500 år sedan som kometen Androtrollmegia paserade jorden, så ikväll får ni hålla ögonen på himlen runt åtta-tiden! Sen imorgon ska jag och min barnvagn ut och shoppa nya skosnören till min spis. Sjukt awesome! Ashärligt med lov. Ska ju gå bus eller godis snart. Är utklädd till en pumpa. Glöm inte att ställa fram klockan inatt! Hejdå!




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback