The Eastpak Antidote Tour 2011

Events | 2011-10-30 | 21:03:04
Hela kvällen var så galet bra. Det enda som fattades var nog att Jacob också skulle älska A Day To Remember, hehe.. Nej men, det var så sjukt underbart alltihopa.
Vi stod längst fram till höger. Ungefär mitt emellan scenen och "backstage" eller vad man ska kalla det. Living With Lions och The Ghost Inside var helt okej band. Hade inte hört dom innan. August Burns Red var riktigt jävla bra! Jag hade bara lyssnat på deras låt Empire innan och tyckt att den var asbra, men hela tiden dom var på scenen var.. mäktigt alltså! Det var då vi hoppade och headbangade som mest, om man säger så. Och efter de hade spelat så lyckades vi skaka hand med både sångaren och trummisen + ha ett litet samtal med trummisen. Det var riktigt häftigt!
Och när A Day To Remember skulle spela kom ju lyckoruset. Det var ju de jag hade väntat på egentligen. Jag sjöng med så mycket att jag blev hes och all konfetti, rök, ballonger, badbollar.. Det var så bra! Jag kan inte riktigt fatta att det har hänt. Helt ärligt. Och känslan när Jacob stod och höll om mig och de spelade If it means a lot to you akustiskt och alla på KB sjöng med. Helt underbart!
Vi var lagom trötta efteråt och sovmorgonen dagen efter räckte inte riktigt till. Vill bara uppleva det igen!
Bästa födelsedagspresenten från den bästa pojkvännen i världen ♥
Den enda bilden jag tog där. Superkass, men jag ville ha något litet att visa i alla fall. Och det är A Day To Remember på bilden såklart.






▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback