Trying to take on the world one kiss at a time.

Felicia | 2011-10-23 | 18:14:35
Man kan nog förstå hur fin min helg har varit om man kollar på inlägget jag gjorde innan idag. De bilderna är nog bland det finaste jag någonsin sett. Mest för att jag vet hur mycket kärlek som ligger bakom. Hej jag är jättekär i Jacob. ♥

Idag är en seg dag, ungefär som varje söndag. Har varit lite duktig och tvättat och städat på mitt rum. Har börjat med att plugga stenhårt till samhällskunskapsprovet på torsdag. Men ja, tog ju en paus nu för att skriva detta istället. Mycket roligare, kan jag säga. Men om jag fortsätter med det nu och blir klar, ska jag belöna mig själv med något gott och en fin film, tror jag. Förutom detta, så luktar mitt rum Jacob + han glömde sin parfym här. Kommer nog utnyttja det under denna veckan. Puss.





▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback