Hur långt man än har kommit, är det alltid längre kvar

Felicia | 2012-04-12 | 19:11:10


Den största delen av mitt påsklov spenderade jag med Jacob, åt och sov. Men såklart gjorde jag mer än det. Jag och Jacob åkte ut till Nova Lund en dag ENDAST för att äta gratis Ben&Jerry's glass. Vi bakade två kladdkakor och kollade på tusen filmer. Jag fick vara med när Jacob och Sebbe gjorde klart 3 Minutes To Bedtime's låt "You Can Still Walk With Broken Wings" (som ni kan lyssna på HÄR) och så färgade jag mitt hår brunt igen, fastän det kanske inte märks. Måste också tillägga att jag fick frukost på sängen av Jacob när vi hade månadsdag hihi!

Nu ska jag tillbaka till verkligheten och skriva inlämningar, öva på låtar och nationella prov. BLÖ.




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback